
Bezorging België
Alles over bezorging in België
Benieuwd hoe een bezorging bij Solza.nl in zijn werk gaat? Je leest het allemaal op deze pagina. Heb jij toch nog vragen? Stuur ons dan gerust een mail op klantenservice@solza.nl.
Levermoment
Wanneer krijg ik geleverd?
In principe staat er per artikel aangegeven wat hiervan de verwachte levertijd is. Ons streven is dan ook binnen deze aangegeven termijn te leveren. Wil jij op een ander moment geleverd krijgen omdat je bijvoorbeeld zit te wachten op de oplevering van je woning? Dan kunnen we de levering natuurlijk ook altijd naar een later moment tillen. Bij het plaatsen van je bestelling is het mogelijk om in de winkelwagen een gewenste leverdatum aan te geven. Wij proberen deze gewenste leverdatum altijd zo goed mogelijk na te komen. Mocht de daadwerkelijke leverdatum erg afwijken van de door jou gewenste leverdatum dan nemen wij hierover contact met je op.
Kan ik ook op een later moment geleverd krijgen?
Wil jij op een ander moment geleverd krijgen omdat je bijvoorbeeld zit te wachten op de oplevering van je woning? Dan kunnen we de levering natuurlijk ook altijd naar een later moment tillen. Bij het plaatsen van je bestelling is het mogelijk om in de winkelwagen een gewenste leverdatum aan te geven. Wij proberen deze gewenste leverdatum altijd zo goed mogelijk na te komen. Mocht de daadwerkelijke leverdatum erg afwijken van de door jou gewenste leverdatum dan nemen wij hierover contact met je op.
Kan ik een gewenste leverdatum in de toekomst aangeven?
Ja, dit kan zeker! Bij het plaatsen van je bestelling is het mogelijk om in de winkelwagen een gewenste leverdatum aan te geven. Wij proberen deze gewenste leverdatum altijd zo goed mogelijk na te komen. Mocht de daadwerkelijke leverdatum erg afwijken van de door jou gewenste leverdatum dan nemen wij hierover contact met je op.
Bezorgkosten
Wat kost het bezorgen van mijn bestelling?
Bij Solza.nl worden alle bestellingen met een orderwaarde boven de 750 euro gratis aan huis geleverd in zowel Nederland als België. Onder deze orderwaarde geldt een staffel voor de verschillende bezorgkosten.
> Bestel jij voor minder dan 500 euro? Dan zijn de bezorgkosten die wij in rekening brengen 34,95 euro.
> Bestel jij voor meer dan 500 euro, maar voor minder dan 600 euro? Dan zijn de bezorgkosten die wij in rekening brengen 29,95 euro.
> Bestel jij voor meer dan 600 euro, maar voor minder dan 700 euro? Dan zijn de bezorgkosten die wij in rekening brengen 19,95 euro.
> Bestel jij voor meer dan 700 euro, maar voor minder dan 750 euro? Dan zijn de bezorgkosten die wij in rekening brengen 9,95 euro.
Hoe werkt de bezorging?
Wanneer krijg ik bericht over mijn bezorging?
Wanneer een bestelling bij Solza.nl of bij één van onze partners de deur uit gaat voor bezorging ontvang jij hier als klant direct (per mail) bericht over. Wij delen hierin tevens track & trace informatie wanneer deze beschikbaar is.
Waar kan er allemaal bezorgd worden?
Solza.nl kan jouw bestelling leveren door heel Nederland en België. Uiteraard kunnen hierop uitzonderingen gelden zoals bijvoorbeeld de eilanden of moeilijk begaanbare gebieden. Wil jij er zeker van zijn dat er bij jou kan worden bezorgd? Stuur ons dan vooral even een berichtje op klantenservice@solza.nl.
Wie verzorgd de bezorging van mijn bestelling?
Om het proces zo soepel, snel en duurzaam mogelijk te laten verlopen hebben wij met onze partners en merken afgesproken dat zij over het algemeen de levering aan jouw adres verzorgen. De partij die de bestelling komt bezorgen kan dus per bestelling of per product verschillen.
Ontvang ik bericht over mijn bezorging of moet ik hier zelf achteraan?
Je ontvangt van ons automatisch een bericht van bevestiging wanneer jouw bestelling de deur uit gaat. In deze mail tref je tevens track & trace informatie voor jouw bestelling. In princoe krijg je van ons dus altijd op tijd bericht. Vind je het wel erg lang stil blijven? Voel je dan vooral vrij om ons hierover wel een berichtje te sturen.
Krijg ik altijd track&trace informatie voor mijn bestelling?
In principe hebben wij dit voor vrijwel alle soorten bezorgingen ingeregeld. Er zijn wel bestellingen waarbij er kan worden gekozen voor een brievenbuspakket. Is dit laatste het geval? Dan kan het zijn dat je van de zending géén track&trace ontvangt. Daarnaast zijn er bepaalde merken, zoals bijvoorbeeld Floorify waar niet altijd een track&trace beschikbaar is. In dit geval zal de chauffeur echter altijd even bellen van te voren.
Wat als ik niet thuis ben bij levering?
Wanneer je niet thuis bent op het moment van leveren dan zal de vervoerder een briefje in de brievenbus achterlaten met een nieuw levermoment of de mogelijkheid om een nieuwe bezorgafspraak te maken.
Tot waar bezorgen jullie mijn bestelling?
Alle vloeren worden vervoerd op een pallet, de bezorger gebruikt een palletwagen om de pallet te verplaatsen vanuit de vrachtwagen naar jouw woning. De bezorger kan de pallet rijden naar waar je wilt. Let er hierbij wel op dat de pallet niet over zandpaden kan rijden of over een hoge dorpel. Het is altijd aan de bezorger om te bepalen tot waar hij of zij kan leveren.