Klachten
Benieuwd hoe het melden en verwerken van klachten bij Solza.nl in zijn werk gaat? Je leest het allemaal op deze pagina. Heb jij toch nog vragen? Stuur ons dan gerust een mail op klantenservice@solza.nl.
Hoe dien ik een klacht in bij Solza.nl?
Een klacht dient altijd te worden verstuurd naar klantenservice@solza.nl om opgepakt te kunnen worden. Gelieve hierbij jouw ordernummer te benoemen of een eventuele factuur mee te sturen.
Hoe snel ontvang ik reactie op mijn klacht?
Uiteraard streven wij ernaar jouw klacht zo snel als mogelijk op te pakken en een inhoudelijke reactie te geven. Wij lossen dit immers graag snel voor je op. Wij reageren echter altijd uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op jouw klacht(en).
Waarvoor kan ik een klacht indienen?
Bij Solza.nl verkopen wij zowel producten als diensten. Voor beide soorten, zowel producten als diensten, is het mogelijk om een klacht bij ons in te dienen.
Wat als ik niet tevreden ben met de behandeling van mijn klacht?
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).